lördag 6 mars 2010

Nu blev det piiinsamt...

Herre Guud, Sauk åker ut och Villy är kvar!

Hur rättvist är det?

Nu tycker jag synd om Villy, tänk att måste dansa vidare o se glad ut det kan inte vara lätt.
Han borde verkligen kasta in handduken.
Nu håller väl varenda jäkla byggare i Sverige att ringa och rösta på honom och skall ha honom som vinnare och hur rättvist är det?

Nu behöver dom se över sitt röstningssystem, men då får dom inte in några pengar....

Hade svårt att sova jag blev så upprörd över resultatet fast jag inte kan göra ett skit åt det.

Har svårt att välja en vinnare för dom här fyra från i går kväll Sauk, Molly, Claudia och Mattias är lika värdiga vinnare i mina ögon och så blir Villy kvar.

DUBBELSUCK...

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Så länge Claudia vinner så får vem som helst åka ut för mig, i den ordning som det kommer...;)

Anonym sa...

Håller med syster!
Dom får helt enkelt börja slopa det där med att alltid ta in en gammal gubbstrutt i varje program!

Louise sa...

Ja, trist på Sauk, han var min favorit ända från början. Samtidigt får man ju komma ihåg att detta är ett nöjesprogram, och Villy har åtminstone bidragit med att förhöja nöjesfaktorn. Rundningsmärke var bra beskrivning...

pålle sa...

Va snackar ni om?????????????

mommo sa...

Pålle fiska på du...