lördag 31 januari 2009

Fredagsmys

Var det i går när man fick se på Lets Dance...

Morgan Alling dansar som värsta dansproffset .

Carl-Jan kunde till och med klappa i takt sade juryn.

Elisabet Höglund är bara för skön att se och höra på.

'Världens starkaste man' fick i går vissa sina krafter så mycket dans blev det väl inte för honom men vi vet att han kan.

Äntligen visade Gerorge upp sig stiligt annars ser det mest ut som han dansar i ringen.

Kitty börjar hitta takten och hålla munnen. (det skulle jag behöva lära mig också)

Hasse Aro börjar få lite mjukare höfter.

Niklas han är dansare sedan tidigare så man har väl lite högre krav på honom.

Laila var nog fin i sin dans men det är fusk att hon är med som även hållit danskurser.

Det var mina åsikter men jag tycker det är ett underhållande program.

På Spåret hann jag också med. Där tycker jag det är fantasktiskt att Siw Malmqvist är med till finalerna. Tänk hon har varit med 1956 när tv började sina provsändningar.
Och hon håller än, inte alls så senil som man tänkte att hon skulle kunnat bli.
Hon har ju en kollega från förr som inte skulle komma långt där....

1 kommentar:

Anonym sa...

Niclas är INTE dansare sen tidigare!De enda dansaktiga han gjort är väl att studsa omkring i dom barnprogram han gjort.
Jag vet oxå att Pernilla uttalat sig om att hennes bror ej är någon dansare.
/petra