onsdag 21 januari 2009

Man lär sig aldrig!

Tänkte att nu när min 'lediga vecka' har börjat så skall jag spela betapet för glatta livet.

Och jag fick ett bra flyt, vann flera matcher.
Så tänkte jag sluta men speldjävulen sade 'en till'
och då gick det på skit...
Nåja det är bara banala poäng eller raiting som det heter där som man går miste om.
Inte några stora problem faktiskt men ändå.

Annars har jag plockat upp böcker i massor men än har vi två sektioner fulla med böcker kvar där. Som jag måste vänta på att ta hit tills Lennart kommer hem.
För jag vägrar kånka på dom själv.
Snart har jag tre väggar klädda med böcker här.
Och efter detta så flyttar inte jag på böckerna!

Men nu skall jag ta en bok med och krypa under täcket med Sigge i Lennart säng, men jag kan aldrig ligga länge och läsa för jag somnar så fort.

ZZZZZ

Inga kommentarer: