fredag 1 oktober 2010

Jaha, vad tycker ni om Idol då...

Den här veckan har jag följt med lite noggrannare. Nu när dom flesta är utsållade, har så svårt att se när dom som söker tror att dom är bäst, så hamnar dom långt ner i källaren när dom går ut från juryn. Jag lider med dem och därför undviker jag att se det.

Men nu kan spelet börja...

Två finnar som är med, eller vi skall kalla dem för finlandssvenskar för det är vad dom är.
Han där Geir han lär ha sjungit mycket här på Åland, fast inte där jag varit, men hört om honom.
Fast jag tycker han nog är lite för gammal att bli en Idol. Fast nya chanser dyker säkert upp för honom tack vare det här.

Elin Blom kan jag inte annat än tycka om. Så duktig att snacka för sig och så vacker, ung o fräsch, hoppas hon går långt.

Nu i kväll gick jag händelserna i förväg, för Elin är inte med ännu i finalen. Hon kommer att vara med, jag är säker, annars kan dom lägga ner programmet!

Men än kan jag inte säga att jag har nån riktig favorit (utom Elin då) men det kommer många program som dom får visa vad dom kan och vilka som håller.

Blir en spännande höst i tv för på onsdag börjar Bonde söker fru och så börjar Robinson också hur skall man få nåt gjort i höst?

Jo, jag har även tagit fram en virknål och dammat av den, så nu skall jag se om det blir nåt gjort med den....

Inga kommentarer: