fredag 15 oktober 2010

En trött dag!

Hur kunde det hända?
Hade så många planer vad allt jag skulle göra idag, men det enda som hände var att jag blev så jäkla trött.

Jag tror det berodde på att mellan hagelskurarna så lyste solen så förskräckligt på mina fönster,
och den lyser än...
Usch, usch måste ta mej samman nån dag och försöka tvätta dem. Hade tänkt att Lennart skulle hjälpa mig för jag har ju min axel så jag kommer inte så högt upp med armen som det fodras.
Men han har så mycket annat viktigt att göra när han är hemma.

Nåja, när det blir nån vacker dag så börjar jag med att ta ett fönster åt gången, börjar åt söder så gjorde jag förra gången men jag tror orken tog slut innan jag kom till norrsidan.

Hå, hå jag får väl fortsätta att ha en trött dag resten av dagen så kanske det finns nya krafter i morgon...

4 kommentarer:

Louise sa...

Om det är någon tröst så är inte fönstren putsade här heller, och jag har ingen ond axel att skylla på. Å andra sidan är jag sällan hemma på dagtid, som tur är.

Anonym sa...

Ja det är fördelen med er som jobbar och kommer hem när det är mörkt. Jag får gå och se på eländet tills jag orkar ta itu med det...

Anonym sa...

Far o ta ett Hb!
/petra

Anonym sa...

Inger , du kanske borde komma den 27:e , de kan vara bra för dej o din kropp, ser fram emot att du kommer.. ML