söndag 31 oktober 2010

Är det inte det ena så är det det andra...

Fotsvamp!!!
Har jag fått o fy farao, vad det kan klia nattetid.

Typiskt ett klassiskt sådant sade Petra när hon kollade. Du som aldrig sprungit i badhus och nu började jag med vatten gympa så skulle det var klart att jag skulle få det.

Det började klia när vi var nere i Göteborg, så på natten när jag höll på bli vansinnig på klådan och hade ingen salva med så jag tänkte som Kajsa Warg, ' jag tager vad jag haver' och den gången blev det tandkräm!

Nå, så mycket är det inte men det är mellan lilltån och den näst närmaste tån, man kan väl knappast kalla den för ringtån heller. men nu har jag rätta salvor och skall sköta om det så det inte skall föröka sig.

Minns nog en kompis som hade en djävulsk klåda mellan alla tår så hon var skinnflådd så jag skall nog inte gnälla så mycket.
Lite jobbigt på natten när man är stel i ryggen och skall ner till foten o klia, fast ändå har jag inte så långt dit ner...

Inga kommentarer: