söndag 3 oktober 2010

Helt fantastiskt!!!



Tänk att jag har varit på över en timmes promenad i dag!!!
Satte mig inne i skogen och bara njööööt, och försökte känna efter var det tog ont.
Kom fram till att det kändes bara för bra, inte ens mina triggerpunkter kändes av.
Sigge han njöt i fulla drag och fast vi mötte en jakthund, en hane och dom snusade på varandra men inte ett morr, Sigge han kom snabbt till mej så fortsatte vi promenaden.
Jägarna, ja dom satt i solen vid sina bilar och konstaterade att det finns inga djur i skogen.
Misstänker starkt att de är mest för att få fara hemmifrån och sitta och snacka med gubbarna som är tjusningen med jakten...

2 kommentarer:

cassie sa...

Härligt vilka framsteg du gör hela tiden!!

Anonym sa...

vad fint att du kan ha sigge lösspringade utan att han försvinner från dig. nu är de de månader på året som jag inte gillar när de är en massa jägare i skogen. jag vågar inte ha mina lösa då för de är inte så där väluppfostrade att de skulle vända o komma till mig om de möter ngn jägarhund