tisdag 12 oktober 2010

Knottror på huden...

Har jag haft i två dagar nu när Lennart bytt moderkort på datorn!
'Vadå krångla' det visste jag att det skulle göra men han är så jävla envis så han slutar inte förren det funkar. Båda datorer har han använt så jag fick absinent till slut och skickade ut honom och såga bräder så jag kunde måla och göra lite nytta.

Jag hade köpt ett par arbetsbyxor till mej på 'Jula' så äntligen på eftermiddan fick jag börja jobba i dem...

Så nu hoppas jag allt funkar när han far på jobb i morgon och så hoppas jag att jag slipper 'knottror på huden' när jag är vid datorn, att den har mera fart på sig nu för den har varit jäkligt trög.

Så tog vi n promenad runt ägorna på 45 minuter, jag med mina stavar och Sigge o Husse med sina apostlahästar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror det tröga sitter i ledningarna ,vi måste köpa ett nytt modem ,för att se om det blir bättre
Betty

Anonym sa...

Nu har han fått det på grej och den är mycket snabbare vi hade för litet minne för allt vi har på datorn...