onsdag 29 september 2010

Smärta, smärta, smärta...

Skall jag aldrig få vara smärtfri?

Nu när knäet börjar kännas någorlunda smärtfitt mellan varven, ja, då sätter sig smärtan i ryggen. Fick komma till en kiropraktor igår och efter ett besök där så blir smärtan ännu mer intensiv. Kom knappt ur sängen i morse. Men nu tror jag det börjar lindra lite.
Skall tillbaka och brytas ner på måndag igen.

Hon säger att jag är sned i bäckenet och det har jag blivit med all belastning på vänster sida, fast nu försöker jag belasta höger sida i hopp om att det skall bli bättre.

Idag var det tandläkarens tur att pina mig och nu skulle en gammal plomb borras bort och ersättas med en ny.
Jag bara säger det, att när hon fått upp hålet och begär '6 ans ros', då kan man hålla sig för skratt när hon borrar runt i det stooora hålet!!! Hjärnan vibrerar som tusan.
Nåja, jag överlevde i alla fall.

Lennart for på jobb idag så nu skall jag mest gå rak i ryggen denna vecka, möjligtvis måla några brädor och försöka jaga lite dammråttor, för nu börjar Sigge fälla sin päls.

Sedan funderar jag på om jag skall uppta min gamla hobby och spela betapet igen så jag skulle komma bort från den där Mahjongen.
En till, bara en till, en till osv....

Inga kommentarer: