torsdag 7 oktober 2010

I dag Helsingfors i morgon Stockholm...


Så här ser mitt knä ut idag!
Fick inte träffa Pekka men en annan ortoped som tyckte allt såg fint ut och även rörligheten var till belåtenhet.
Ser ni en liten otydlig grej bakom knäskålen på bilden till höger lär det vara en plastbit som han satte dit. Oj vad glad jag blev av beskedet jag fick. Skall på återbesök om ett år tyckte han.
Visst kan jag åka igen, hade gott om tid så jag satt på flygfältet och glodde på folk som bara den medan jag väntade att mitt flyg skulle gå hem.
Oj vad ryssar det cirkulerar där och även japaner och åter japaner....
Nu skall jag bara ställa om mej och packa för färden västerut i morgon och så skall jag titta på Jerry Williams på lördag på Tyrol.
I morse delade jag flyg med Niklas Strömstedt, mycket kändisar blir det...
Ha en bra helg på er.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Japaner finns det gott om där. En gång ville två att jag skulle passa deras packning, och det gick bra. Jag hörde flyget tillbaka vid sju tiden.Ha de bra i Stockholm./B

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen./B.G. Ha en bra weekend.

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen. Och ha en trevlig helg/Gita