tisdag 19 oktober 2010

Absolut inget nytt...

Har hänt.

Idag har varit en innemysar dag, Det är skönt med sådan dag också.
Hasade mej ut i garaget och målat lite brädor men annars har jag sett till att hålla fyr i köksspisen.

Det som retar mig lite att mina nyputsade fönster inte ser så fina ut längre, fast nu är vi väl på väg in i den mörka gråa tiden så det är ingen som märker några fönster.
Det är först i januari när solen börjar komma tillbaka som man tänker på dem igen.

Mitt knä har kännts av idag och det kanske beror på att man var på vattengympa och hoppade på som tusan i vattnet, så idag blir det ingen stavgång, måste ha en återhämtar dag.
Men skönt är det med vattengympan, den gör nog gott till kroppen.

På torsdag har jag tänkt mej upp på Reykur! Hoppas jag kommer upp, sen kan jag skritta runt efter hur det känns. Nu har det gått tio veckor sedan operationen, tänk vad tiden går...

Ja, nu har jag svamlat lite här om allt o ingenting, nu skall jag gå och värma upp min kalopps (utan mjöl i) som jag fixade igår. Hoppas den smakar lika bra idag som den gjorde igår...

Inga kommentarer: