torsdag 5 juni 2008

Usch fy jag skäms...

Nu är det en 'gubbe' och kryper runt på mina skitiga golv och skall ta fuktprov på huset.

Så snart har vi väl nya problem att ta tag i.

Hoppas hoppas att det inte är några fuktskador men man skall väl inte ha för stora förhoppingar.

Har i alla fall stängt in mej i datarummet så jag slipper visa mig för honom.

Och här inne är det nog bara svettdroppar som är fukt...

Resan till Uppsala gick i ett huj och Jesper tror jag nog gjorde bra ifrån sig på sin musiktest.
Så nu skall vi fortsätta montera köksskåp och gräva för markbäddenså den skulle få bli klar.
Då tror jag en stor sten faller från Lennarts axlar, för det är inget lätt jobb.

Ut och svettas med er nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ut och svettas.. I wish! men tyvärr
tycker min chef att jag ska sitta inne och svettas. Himla kul att de reparerar fläktsystemet just nu (läs: allt står stilla inklusive arbetargubbarna som bara tycks ha stängt ned skiten och sedan inte tänker dra igång det igen förrän till hösten).
man blir ju inte precis snabb i tanken heller av syrebristen..
Hade betydligt hellre varit på stranden eller dylikt (där Linn är med kompisar nu).
Men imorrn är det ledig dag ty då firar svedala sin födelse eller nåt sånt.
ha det bra i värmen. /Anna

Anonym sa...

Inger Inger, kan du ta en bild på miniatyr-fyren som jag såg hemma hos er så jag får visa min gubbe . Vi skulle behöva en prototyp/ Anki