söndag 29 juni 2008

Ohh vad nyponblommorna är vackra nu...





7 kommentarer:

Anonym sa...

Många blommor på busken!
Här har just Magnolia blommorna blommat färdigt.Stora, vita o underbart doftande är dom.Det är våra favoritblommor här i USA/petra

Anonym sa...

Jag skickade till dig på mailen uppgifter om den där routern, den måste börja bli dyr nu (den kostade ju bara 75e från början),med alla telefonsamtal,bensinpengar och pengar till bokföraren(men det bjuder jag på)+ all tid som lagts ner på den!(det är det värsta).
Fina blommor /pålle

Anonym sa...

Alltså..Pålle BETALAR för att Lennart FICK den där routern..
nu gick de för långt den här gången tycker jag!!
OCH Pålles bokförare tar betalt för att söka fram den gamla fakturan...
Dumsnålt.O Pålle är alltid för snäll tycker jag.Grrr..
/Petra

Anonym sa...

Va e´ den tiden mot tiden och pengar i Amerikat!!! Han visste att han sålt den till Seagull, men kanske kvittot behövs till firman som fixar den. Ja se du Lennart orkar bråka han, nu tjafsar han med bänkskivorna som vi fick hem för den ena var ej så snygg som dom visåg i affären. Jag blir sååå trött, åt mej duger den. men han är ju svensk och dom står på sej lite mer än vi ålänningar och åtminstonde jag som inte vill tjafsa.

Anonym sa...

Ni kan få tillbaka routern när den kommer tillbaka från reparationen, så då kan ni använda den istället för att den ligger i lådan och skrotar...

Anonym sa...

ursäkta om jag inte riktigt hänger med här riktigt, men vad har tiden och pengarna i Amerikat att göra med att Lennart fått en router gratis??? Är det liksom inte okej att Pålle slösar sin tid och pengar hur han vill, utan han ska PÅ GRUNDA AV DET ÄVEN ha tid att skänka bort grejer som han måste i slutändan både betala och fixa med?? Konstigt..

Anonym sa...

Pratade nyss med Lennart. Han betalar bort routern och dina merkostnader, om ni inte vill ha den tillbaka. Synd att det skulle bli så tokigt med det här/Inger