onsdag 18 juni 2008

Lennart hem kommen...

Så nu gasar vi men på fredag tar vi nog midsommar och ser när stången reses vid Valborg på eftermiddagen.
På kvällen skall vi till Sjösala hoppas att vi kan höra Evert Taube och ta en stilla vals.

Men i kväll har jag ett stort problem För Cornelia har rymt!!!!
Ja, Petras kaninunge är utanför buren och jag får inte fast henne.

Hittade ett hål som hon kommit ut ur så nu är det öppet och hoppas hon går tillbaka i natt.
Annars får jag väl fara till Zooligan och köpa tillbaka hennes syster som är till salu där.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj då..
Hon borde ju inte va svår att fånga, alla ungar är ju så tama, men det är ju främmande miljö såå..
Hoppas ni får fast henne!håller tummarna!/petra

Anonym sa...

Körde dit sent i går kväll inget spår av henne. Nu var jag dit tidigt i morse inget spår. Vad skall jag göra skaffa en ny eller vänta och se tiden an. Kan inte ha Sigge där när hon är på utsidan.
Suck...

Anonym sa...

vi får väl vänta o se tiden an bara.Synd om Cajsa som blev ensam nu.Hon som haft 5 ungar omkring sig länge nu.Kanska Cornelia blivit tagen av rovfågel?
Vi kan bara vänta o se./Petra