söndag 1 juni 2008

Otroligt vilket väder...

Nu har dom lovat soligt ända fram till fredagen och kanske ännu längre!
Skall det bli en torr het sommar eller kanske det bara just nu som det är fint, kanske det blir regn efter den här perioden.
Nåja, vi lär nog få reda på det.

Inte mycket att skriva om när man börjar svammla om vädret.

Men vi träsar på bygget. Lennart jobbar med sin markbädd och jag har fogat allt som går så nu får han nog komma in och sätta upp mera kakel i badrummet, det är bara till hälften gjort ännu.

I köket har vi fått färdigt kaklat och ibland kommer det ett köksskåp på plats, hoppas på fler så vi vet vad som saknas. För vi tänker fara till IKEA på onsdag och hämta hem mer.

Men jag har fått ett svalt kök i alla fall och det ville jag ha. Vill jag ha sol kan jag gå ut men helst är jag inne dessa dagar. Puh....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så ni bara gnider på ni ...
pålle

Anonym sa...

Hej.Hörni matdueller eller vad jag ska kalla det som Pålle Och Inger håller på med. Jag blir hungrig (tortyr)men kul. De kan ni ta en gång i veckan kanske. Nåja sådana krav ska jag inte ha./ B

Anonym sa...

Men nu har Pålle börjat tänka på hemfärden men han kan fortsätta rapportera på min blogg när han är hemma.För då kockar han med.../inger

Anonym sa...

Korvsoppa och grillad høna med currysås ida,så det blev samma rætt två gånger men den ær ju lite standard syni! I morgon børjar jag min hemfærd ca 750km men det går lætt (nær jag tænker på min søta fru syni!).
Jag kør om natten så jag kommer først hem kl 1430, men då hæmtar jag Sigge, som blixten!
Længtar så efter min søta frus goda mat, jag tror hon får kocka nu!
pålle