onsdag 11 juni 2008

Kasimir hemma...

Och Sigge älskar honom!!! Inte svårt att förstå så liten och söt som han är.

Nilla satt mest och morra så där får vi ta det lite försiktigt.
Bilden är inte den bästa men jag kommer att få många fina bilder av honom.

Sigge putsar honom både fram och bak, men nu sitter han i min famn och putsar sig själv.
Efter att han fått gått runt här och bekantat sig med omgivningarna,
Så kom han till mej och börja klättra upp på mitt byxben.

mat fick jag med av uppfödaren men inget av det har han ätit men när jag hällde upp en skvätt acidofilus, då det gick ner!

Guuud vad söt han är nu, nu somna han i famnen.
Tur att jag har vikt denna vecka för honom.
Kommer inte att få nåt gjort....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej !

Ja det var en gullig en
Betty

Anonym sa...

Helledudane vad gullig han är.B