söndag 8 juni 2008

Nu tog det stopp!

Fy vad ont jag har i mitt knä nu.

Nu när jag borde ha en rörlighet på minst 150 % så kan jag knappt ta mig fram.

Provat dubbla värkmediciner och även försökt dämpa smärtan med både Whiskey och Cognac!!!
Men det gäller väl att bita ihop och försöka det lilla jag kan.

Och på onsdag skjutsar jag Lennart på jobb och efter det hämtar jag hem Kasimir.
Kan inte vänta tills vi kommer in i nya huset, för det tar minst till nästa gång som Lennart är hemma innan vi kan få in vatten och el dit. Till på köpet är det midsommarveckan så då lär kanske inte mycket hända.

Så det är bara att vänja honom med att åka mellan husen. Kul skall det bli fast, jag vet att det kan bli lite dåligt med sömnen på morgontimmarna för då brukar kattungar bli pigga.

Så får vi hoppas att Sigge o Nilla accepterar sin 'lillebror'

Inga kommentarer: