torsdag 12 juni 2008

Ja, jag blir nog tjatig nu...


Ohh vad han sov snällt i natt.
Tänkte att han skulle gråta efter sin mor och syskon.
Han var uppe och lekte ett tag så man kände nog hans vassa klor, men kunde inte annat än skratta!
Annars sov han vid min kudde, tuff kattunge för nog låter jag som ett lejon emellanåt på nätterna.
Han har kissat och bajsat i lådan precis som man ska.
Vilken tur man har honom nu när det bara är fotboll på tv och tidningar.
En bra bok har jag också börjat med, mellan kakelfogningar och flyttlådor....
PS ni kan klicka på bilderna så får ni titta på honom i större format ;-))





2 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina bilder på lilla knytte. kommer ut imorgonkväll och kikar om jag får?/cas

Anonym sa...

Om du får??? Det är klart du skall komma innan han blir stor, tiden går fort.../mommo