måndag 2 juni 2008

Snabbmat!

Nu har jag börjat träna på snabbmat.
Vi kommer alltid hem från bygget sent och då är vi hungriga.

Nu hittade jag snabbnudlar alá Penne pesto och Carbonara som kokas i lite vatten på några minuter. Går bra att ha till en färdigt grillad kyckling typ....

Härom kvällen grillade vi och eftersom man är gift med en som vill ha såser till det mesta så gick det bra att koka såsen på grillen i en liten järnkastrull.

Då blev det grillad carre med potatissallad och örtsås.

Men sen när jag är på plats då skall jag satsa på ordentlig husmanskost.
Typ kåldolmar, slottstek, rådjursstek, riktiga soppor....

Och så får jag hoppas Pålle kan fortsätta att tipsa om recept.

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste bara berætta att en polack stoppade mig igår och sa helt uppriktigt åt mig: Paul you are cooking
number one !kul!
Men nu ær det slut cookat åt polackerna (duktigt folk) før nu skall jag hem och cooka kært folk!
pålle