måndag 23 juni 2008

Det närmar sig...

I dag har jag fållat upp och fått 2 stycken gardiner på plats.
Så det tar sej sa pyromanen...

Synd bara att Lennart måste fara på jobb på onsdag.
I morgon åker vi över till Svedala och hämtar hem bänkskivorna till köket.
Skall bli så spännande att få dom på plats.

Men men, jag vet också att jag kommer att reta gallfeber på mig och bli alldeles 'gallsprängder' på Lennart som kommer att ha dem som vektygsbänk!!!
Åtminstonde köksön är det behändigt att lägga allt ifrån sig, det har jag märkt nu fast inte det har varit allt täckt.

Försöker hela tiden städa upp några bord som han skall ha verktygen på men men.

Snart är det klart inne i köket och då måste han fortsätta ute i sina domäner för att få klart där, så det ordnar sig så småningom.

I morgon skall Berit och Göran få låna lilla söta Kasimir, han är så trevlig den katten så man vågar knappt tro att det är sant. Tur att Rosella går ganska snabbt nu så man inte behöver vara för länge borta från honom ;-))

Inte glömmer jag Sigge och Reykur!! Pernilla skall fara och kolla att dom har det bra.
Tror att Sigge har det bättre hemma än att sitta och skumpa med i en varm bil till Uppsala.

Nu får det vara slut på svamlandet, vi hörs på onsdag.
Efter att jag fått ledig vecka!!!!

Inga kommentarer: