onsdag 2 april 2008

Stackars lilla mus...


När Lennart skulle kolla i elskåpet i gamla huset och skruvade bort en lucka hittade han denna lilla mus som var mumifierad där.
Otroligt vilka små ställen dom kan klämma in sig i och där inne fick den nådastöten!
Har skjutast honom på jobb idag så nu har jag min 'lediga' vecka igen. Fast i morse var han till Önningebysåg och hämtade hem 100 meter taklist som jag skall måla.
Men fortsätter dagarna så här fina som i dag skulle jag nog hellre stå på vedbackan...
Annars får man bara höra om gamla arbetskamrater som har dött. Men det blir så när man jobbat med så många och vi skall väl alla den vägen vandra så småningom.
Just hörde jag om att Mona Seilitz är död men henne har jag inte jobbat med....

1 kommentar:

cassie sa...

Är inte detta andra gången du visar bild på en mumifierad mus? Du verkar ha tur att hitta dem, jag har aldrig!