onsdag 16 april 2008

Nu är det bara resten kvar...


Oj, vad vi gnott på bygget denna vecka! Vi har tapetserat, satt upp lister och lagt golv. Även satt upp innertak. Snart har vi det klart, bara litet i köket kvar som vi säkert får färdigt i morgon och så är det bara mitt grovkök kvar.


Igentligen skulle Lennart gått på jobb idag men Isabella ligger på varv så han får vara hemma tills i morgon natt. Wow två arbetsdagar extra!


Det börjar kännas att det är dags att han far på jobb. Har några kompisar man behöver träffa igen. Nästa gång han kommer på ledigt får han semester i 4 veckor!!!


Nu skall jag avsluta med en liten vits:


Ett mirakel

-Säg mig unge man, tror du på ett liv efter döden?

-Nej Chefen.

- Då skall jag berätta för dig att i går när du fått ledigt att gå på din farmors begravning så kom hon hit och frågade efter dig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för hälsningen!varför var ni inte hemma idag när jag skulle hälsa på?/pålle

Anonym sa...

OJ Oj var till tandläkaren och hämtade lite mer material. borta cirka 2 timmar sedan tillbaka för då kom elektikern en stund. Och nu är vi till frissan...Och Lennart far på jobb i natt. Välkommen tillbaka..

Anonym sa...

härlig tapet!