onsdag 9 april 2008

På tal om slump...

Som Pernilla skrev i bloggen är det inte slump det som händer.

Idag chattade jag lite med Conrad på msn och frågade om han inte villa komma ut och vara med oss! Det är så sällan man ser honom nuförtiden.

Kompisarna drar nog mest. Så var jag till staden i dag och for via Petra och skulle få lite överbliven torsk till katten av fiskarhustrun.
Då var Conrad där och lekte med Arvid och ville att jag skulle skjutsa honom till pappa och äta.

Jag sade till honom vad roligt att jag fick träffa dej.

Då svarade han " Du ville ju det så det är ingen slump" så log han så gulligt

Månne han läser bloggar...

Men nu skall jag hämta hem min man och bjuda han på lasagne!

Som ni kanske har hört så hade Isabella problem med strömmen och blev liggande i Stockholm till mitt åt dan...
Så nu får han kliva av i Långnäs vid 18.30 tiden istället.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Han är nog snarare lika finurlig han tror jag...;)