torsdag 17 april 2008

Kaos på köksbordet!

Varför kan inte jag få att vackert köksbord?

Det ligger alltid en massa tidningar, korsordslexikon, räknemaskin, pennor, suddgummi och en radio, nu har det även kommit en laptop på bordet!

Hur jag än försöker så blir det bara kaos på bordet.

Men nu har jag en plan...
I nya huset skall bordet vara litet, så det inte ryms så mycket grejer på det och så får Lennart ett eget rum 'kontor' och där skall han få ha alla sina pappier som han skall spara på.
Undrar hur stor den högen blir till slut?

Vi skall ha en köksö, så jag får verkligen hoppas att jag kan hålla den fri från en massa prylar.

Nu får jag en vecka på mig att röja upp här hemma så kanske jag får fram bordet till slut...

Så har jag en stor hög tidningar att gå igenom. Casper har ordnat mycket att klippa ut för mej, när han har praoat på tidningen och även skall få fortsätta där i sommar och göra lite nöjesnytt.
Hoppas han håller sig någorlunda innanför ramarna...

Inga kommentarer: