lördag 1 mars 2008

Någorlunda...



nöjd med dagen.


Målat några fönstersmygar och satt latex fogar i knutarna, eldat och kärrat in ved.


Nu när vi skulle kunna ha nytta av solen då försvann den.


Den tänker visst inte visa sej på ett tag ännu.




Så fick jag bjuda min 2000 läsare på kaffe med gräddmunk idag!


Kusin Benke är här i sin stuga så vi tog kaffet på bygget och struntade i Bagarstugan.


Tänkte även fota honom för bloggen men då var batteriet slut i kameran.


Sätter in en annan bild av honom i stället....




Petra hörde nyss av sig, flyget från Thailand har hållit tiden så nu hinner dom hem i natt.




Och i går kväll åkte Linda ut, det var inte väntat!!! Det borde ha varit Danny som inte gjorde så bra i från sej, men han har väl många unga flickor som röstar på honom bara han visar sej.


Synd om Linda.




I kväll har vi melodifestivalen och den kan inte bli sämre än den var förra lördagen!!!


Inte har man hört nån låt men jag brukar gilla Linda Bengtzings låtar så jag hoppas på henne nu.


Perelli är lite för mycket tycker jag.


Och nu lär hon ha bantat ner sig till på köpet. Vadå avundsjuk? inte alls , kanske lite eller mycket...


Må bästa låt vinna, det är dags för en RIKTIG schlager NU!!!

Inga kommentarer: