lördag 1 mars 2008

Joo ni har kommit rätt!

Casandra har hjälpt mej fixa lite ny layout
Så nu får ni se mina gulliga djur.

Reykur: snäll och go som en nallebjörn
Sigge: Behändigaste hunden jag haft, där jag är är han
Nilla: Pernillas katt som inte trivdes i stan. Den bästa katt man kan ha, snäll, lugn och kelig.

Men nu till Melodifestivaldeltävlingen ( finns det nåt längre ord)

Den steg med 2 grader och jag fick rätt, trodde både Linda och Perelli skulle gå till final
och så blev det. Men ingen hade nån riktig höjdarlåt , som bara sitter som den skall
'Typ' Lena Ph Det gör ont var en sån enligt mitt tycke...

Komikern Björn Gustafsson gillar jag, han har och axlat Robert Gustafssons mantel och Robert axlade Gösta Ekmans mantel och osv.....

För Gösta Ekman var en sån som ramlade hela tiden men han lär få betala för det nu på äldre dar.

Men nu skall jag ramla i säng ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

supercalafreshalusticexpialidotios är ett mycket längre ord på engelska // arvid

Anonym sa...

Arvid kan du förklara vad det betyder? /mommo

Anonym sa...

Hej!
Halsningar fran Alicante,har skiner solen :) Betty