tisdag 18 mars 2008

Blädder blädder...



en halvtimme till så är boken genomläst!

Pernilla vill du låna med den till Tyskland???
Tror att den skulle passa dej.

Fast jag har inte bara läst idag. Varit till Bomarsund och hälsat på kompisen Christina som är konvalecent.Hon har gjort en större axeloperation och får inte köra bil på två månader.

Vilken fasa och inte kunna ta sig någonstans, hoppas man inte hamnar i den situationen.
Fast då skulle det bli mycket läst förstås men då vill man nog inte det.


Snart är min 'lediga' vecka till ända, i morgon hämtar jag hem arbetsledaren...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din Ragdoll bebis kan födas vilken dag som helst nu, hälsar Sussi(tror hon heter så) från Zooligan!
Ska bli spännande o se den sen.Om du far dit o tittar på den när den e nyfödd så vill jag komma med!Kom ihåg det!/petra

Anonym sa...

Ojdå! Men dom 2 första veckorna är dom så små, men sen blir dom söta som bara den. Guuud vad spännande.

Anonym sa...

Och vad ar det ? ar det n�got som vi ska ha??satt in en bild/ p�lle

Anonym sa...

Pålle! kolla bilder på bloggen i min presentation. Där visas en 'Ragdoll' en katt! /inger