fredag 28 mars 2008

Oj vad bra dom var...

Båda paren Tina och Tobias, Tony och Annika!

Hoppades Tina skulle vinna, fast inte hade jag sovit dåligt om Tony gjort det.
Tror att dom vann för att dom hade en så glad och tuff låt som shownummer.

Tony och Annika valde 'Im Bad' Visst gjorde dom bra i från sig.

"Men" som Tony brukar säga så tror jag det avgjorde det hela.
Han där Tony 'domarn' han tycker jag är för skööön...

Kommer att sakna programmet men det kommer väl nya intressanta program får vi hoppas

Godnatt med er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

så vem vann?

Anonym sa...

Tina vann Tony 2:a. nästan vann. Jag visste inte vem jag skulle röstat på (Tina).Bra program. Så ska de låta var mycket bättre än förra veckan.Ha en bra mörk kväll. Datorn och TV får va på,går ej med stearin./ berit