måndag 31 mars 2008

Ja, se nu är det vååår...

Har tvättat en stor maskin med tvätt hängde ut den och fick den torr så det måste vara ett vårtecken!

Så har Casandra och Max fått vårkänslor. För nu vill dom cykla.
Vi var in med två gamla cyklar till dem så det kan bli en trevlig syn....
Hoppas dom är rädda om dem, att dom inte blir stulna av vissa busiga ungdomar!

Nu har Lennart köpt en laptop och vem tror ni sitter vid den när tillfälle ges....
Hittade även spelet Mahjong som jag saknat på min dator. Och där blev jag, vid köksbordet helt inne i spelet så potatisen kokade torrt...

Nu måste jag nog ta mej en omgång till, när hästarna är inne och alla djur fått mat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sitt int vid datorn,veden vantar!./pålle

Anonym sa...

Jaha nu har vi varit till vet. med Alma.Hon har tovor på ryggen och ev något med frambenen. kl 16.00 får vi hämta henne.Jag är så jävla trött efter medicinerna. hha en bra dag./ beirut

Anonym sa...

Ja som jag fattat det är det verkligen energitömmande att medicineras så som du gör moster. Jag ska försöka sända dig lite energi via space...,) Vi snackar healing förstås!