lördag 22 mars 2008

Glad Påsk på Er alla!


Och vilken Påsk med riktig vinterkyla som kom.

Tur är att om solen får vara framme på dagarna så värmer den i alla fall.


Idag var Petra ut med sin kanin Kajsa som fick 'leka' med Casandras kanin Anton!

Skojade tidigare om jag skulle bli bordellmamma, men nu blev det första betäckningen i nya huset i alla fall.

Får se om det går bättre denna gång för Kajsa, förra gången fick hon en död unge.


Casandra är i Tyskland och firar påsk och jag ser efter hennes undulater och kanin.


I går flyttade Islandshästen Töfs som jag har haft inackorderad här. Hon skulle till Sverige för träning och betäckning.


Vi har även kommit igång med tapetsering. Tapetserat klädkammaren och så mitt bibliotek/datarum klart. Det är så roligt när man ser att det går frammåt....


Men i morgon planerar vi att köra dynga! Om man vågar det på Påskdagen.


Ha en fortsatt trevlig Påsk.

4 kommentarer:

Anonym sa...

GLAD PÅSK på er alla.Har varit på middag(får). Har inte något vettigt att säga. Lite stickor i arslet. Alma ville ej flyga med och nu ska de va espressomaskin med har jag hört och de har inte jag./ B

Anonym sa...

En sådan har vi.
Fortsat Glad Påsk till er alla!/pålle

Anonym sa...

Hoppas inte att det var den sista mommo!

Anonym sa...

Hoppas inte att det var den sista mommo!