lördag 15 mars 2008

Göta-Petter!!!

Att Karl-Petter blev kvar, trodde inte det.
Men hela Värmland måste rösta på honom verkar det som...

Och vad skall vi tro om kvällens spektakel då???

För går Christer Sjögren och vinner då är det ett riktigt spektakel.
Men det skulle inte förvåna mej ett dugg.
Där är det Värmland igen, jäklar vilka telefonräkningar dom skall ha denna vinter.

Gissar att Perelli vinner men jag hoppas verkligen att Sanna Nielsen gör det.
För den låten gillar jag.

Att jag sen går och nynnar på 'I Love Europe' det är en helt annan sak.....

Nu vill jag höra era åsikter här i min blogg och därmed basta!!!

Kom igen nu och berätta vem som är er favorit i kväll.

8 kommentarer:

Anonym sa...

En fråga först innan mina synpunkter...vem åkte ut i Lets dance??
Jag har inte hört den där Christer låten..jag har grovt många luckor vad gäller bidragen, måste säga att de jag hört varit ganska blaha. Perellis fastnade en liten stund, HATAR "Hur svårt kan de var!". Jag inser att radio RIX, trots morgonzoo, får vara ett tag. De är helt hysteriska på att spela hennes J*vla låtar, alla är de lika.Hon är säkert fin som människa, men sidu musiksmak har hon inte.
Jag säger heja Petra tror jag./Pernilla

Anonym sa...

ja herri min skapare.Sanna,Sibel och Sjögren ( tyskliknande som jag tycker om. De finns nog fler.Har haft tjall på datorn kände mig naken (å de e inte roligt).Nöff nöff har fått åka ut för min del. /B

Anonym sa...

Nöff nöff vem är det? Är det nån jag missat?? Och Pernilla! Petra är inte med i melodifestivalen.
Det var Danny som åkte ut. Och missade ni 'Så skall det låta' så försök se reprisen i kväll mellan 6-7. Robert Gustafsson var en hejare på att sjunga i går kväll.
Repris senare i veckan men sent på natten glöm inte det./inger

Anonym sa...

jag tror o hoppas på perelli den låten gillar jag mvh mari

Anonym sa...

Perra!du är verkligen lika bortblåst i schlager dängan som Peder Lamm(han vet du väl vem är?!!)Du skrev Perelli, men du mena ju Linda Bengzing juu..
Noga det här..
JAG hoppas på Sanna Nielsen el Sibel!
Har redan tröttnat på Perelli.Den låten växer inte i mina öron i alla fall!/Petra

Anonym sa...

Tjena kusin!
Hoppas och tror på sanna nilsson!
Ps Sussi tapper va en klasskompis till mig Ds Ha de ses till påsk
Monkan tror på christers tyska ölhävarlåt!!!!!!

Anonym sa...

Det ar bra att du ryter till s� att folk svarar! Det l�nar sig ser ja!
Sanna Nielsen vinner./p�lle

Anonym sa...

Petra Nilesen eller Sanna Nielsen...skit samma. Båda sjunger ju! ;)