torsdag 11 januari 2018

Fortsättning på handplågan!


Nu har jag varit söndag, måndag, tisdag och så idag torsdag och lagt om händerna. Varje gång har dom fått punktera blåsorna.

Även chefsläkaren har varit och tittat på dem om dom gjort något fel. Idag kom även den läkaren som gjorde det och tittade. Hon sade att hon har gjort som hon alltid har gjort. Så hon hade inte gjort nåt fel. Det är bara jag som är extra känslig!

I dag såg händerna ut så här.



Höger hand



Vänster hand. Nu tycker dom att det börja se bra ut, eller om man vänjer sig. Ville försöka sköta det själv och jag fick plåster och sånt med hem när jag behöver byta det här. Så skall jag dit på tisdag och visa upp mej igen.


Men nu tar vi en till ur den 'Lilla röda'

1994 och Casper är två år!

Vi satt i bilen och skulle köra till stan när jag upptäckte att jag glömt nåt. Så jag springer in och när jag kommer ut får jag se att bilen rullat bakåt in i gräset, som tur var och Casper stod bredvid bilen! och jag ropar -Vad har du gjort Casper! Hans kommentar:

Satan backar lite....




Sommaren 2010

Casper hade haft körkort i två veckor när han skulle låna vår skåpbil, så jag sade kör försiktigt men får till svar
-Men mommo jag har kört större bilar än det här...

1 kommentar:

Anonym sa...

Liiite dåligt skulle jag nog sova om jag var den läkaren som tog bort dina vårtor. Hoppas det läker snabbt /Helena