söndag 6 januari 2013

Smått irriterad...

Tänkte blogga om en sak och ville ha med foton, men nu verkar det som den funktionen inte funkar mera. Från kamera till blogg.

Stod bara från webbkamera, telefon, o webbadress och nåt sånt har inte jag eller kan...

Varför för det aldrig vara som förrut, det skall ändras hela tiden. Då blir ju mina cirklar rubbade.

Nåja, får ju hämta hem 'mannen' i natt från Långnäs. Så blir han hemma 2,5 dagar för att sedan jobba 2 veckor igen som han just gjort. Andra som börjar närma sig pensionen brukar trappa ner men han här lägger i en högre växel och jobbar dubbelt mer.

Jag har varnat honom om att jag skaffar mig egna vanor sedan så han kan få det jobbigt längre fram när han tänker komma hem på ledigt.

Annars är det 6 minus här nu ikväll och det är inte mycket snö kvar...

Inga kommentarer: