tisdag 22 januari 2013

I kväll gick jag igång på alla cylindrar...

När jag såg Farmen!

Men jag vet att det är det dom vill. Säkert är dom tillsagda att vara så elaka så mycket som möjligt.
 och andra skall vara så snälla som möjligt...

Men heerre guud, han där Rimon har jag inte mycket för, fast han lär väl få äta upp sin elakhet hoppas jag. Han fick ju backa lite i kväll.
 Hon där stackars Matilda vet ju inte sitt bästa heller, det finns ju en  vecka efter att Rimons storbonde tid är slut.

Sen till arbetet! Att det finns tre kor några får och höns, sånt fick ju för fan klara kvinnfolken av förr, även matlagning och tvätt, städning och ungar som inte finns där nu.

Ja ja, lugna ner dej nu, Inger för det är ju det här dom vill att man skall komma igång på...

Vet att jag aldrig skulle få ställa upp där för jag skulle be dom där lata jävlarna sitta ner och vila och göra allt själv, punkt o slut!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Angående Farmen så kunde jag inte ha skrivit det bättre själv ! Jag "ärta upp mig" flera ggr i går till och med svor högt ! Värre än värst i år. Men som sagt så är det säkert det dom vill att vi ska tända till hehe / Iö

Anonym sa...

Bra iö, nu känns det bättre när vi är två...

Anonym sa...

Hoppas hon väljer han där med rakningen Paul eller vad han nu heter till kämpe för jag tror inte han har mycket att komma med./Gita