onsdag 9 januari 2013

Plötsligt hände det!

Idag kom det två brev till mej från tidningen Allers, Hade vunnit på två korsord och för det fick jag 6 stycken trisslotter.



Den stora vinsten blev 120 kronor!

Tänker på folk som köper lotter för att skrapa, det är ju sällan man vinner nåt.
Denna gång var nog största vinsten från Allers lotterna som vi vunnit.

Lennart löser alltid hela korsordsbilagan och så skickar han in den. Ibland skriver han dit mitt namn.

Nu kan jag pina er med foton igen. Jag googlade på om det krånglade för andra och det gjorde det. Då var det en som rekommenderade att man skulle ladda ner en annan webbläsare att ha till bloggen. Så vi laddade ner Chrome och jäklar vad bra den är för detta ändamål.

Nu slipper jag hålla på att logga in mej varje gång jag skall skriva nåt, för här hålls jag inloggad hela tiden och även så går det mycket snabbare att ladda ner bilderna. Så inget ont som inte har nåt gott med sig...

Fast ibland undrar jag om man skall fortsätta att blogga? Men kommit på att jag gör det för mitt eget stora nöje. Fast får man nån kommentar ibland brukar det pigga upp en.

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS !!

ö. Ingerö

Anonym sa...

Jag följer 5 bloggar och en är din så sluta inte :)
Pia

Anonym sa...

Jag var så inne i att "gratta" tll lotterna så jag gömde att säga : Nej för tusan, DU slutar inte att blogga utan låt oss ha det nöjet kvar !! Ingerö

Anonym sa...

Grattis till vinsten!
Chrome är jättebra, har haft den länge. Så enkelt med direktöversättning också om man hamnar på nån sida med konstigt språk (som finska t ex ;-))
Och klart du ska fortsätta blogga, jag läser med nöje! Ska skärpa mig med att kommentera lite oftare :-)
Ha det!
/kickie

Anonym sa...

Nej sluta inte blogga, måste ju ha koll på vad du gör! Om du vill ha lite förnyelse kan jag hjälpa dig med designen :) cassie

Anonym sa...

Jo jag fick tre triss i går 9/1 men ingen vinst (Allers),då klarar jag mig undan tiggarbrev.B.