torsdag 17 januari 2013

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra...

Sjöng Kenta på 80 talet!
 
Men just nu känns det så. Förmiddagen skottade jag det som behövdes och som blev ogjort igår. Vill ha bort så mycket som möjligt så kommer våren tidigt bara solen börjar lysa.

Så promenad med Sigge efter posten, till staden och handla, lite skidskytte och matlagning.
Så dags för Sigges kvällspromenad som jag tog ensam i rask takt på 20 minuter, Lennart fick stå och snusa med Sigge i hans takt.

Sedan tog jag 20 minuter på motionscykeln medans jag kollade Farmen i repris.
Tycker nog dom är en hög pallervantar.

Så in i en het bastu på 30 minuter. Vi tog fredagsbastun ikväll för i morgon får vi gäster och dom brukar tvätta sig innan dom går till byss.

Tilläggas kan att Kenta var två månader äldre än mej och han dog i Cancer 2003.

Så för att hållas vi liv gäller det att hålla igång. (tror jag)

Inga kommentarer: