fredag 25 januari 2013

Fick panik en natt...

När jag vaknade till och insåg att jag kommer att fylla 65 nästa gång!

Har funderat på vem den där gamla kärringen är
som går bredvid Lennart in till Sparhallen. (Dom har en spegel där så man ser sig själv) kom ju på att det måste vara jag!

Skall tipsa om det till deras nybygge, att dom måste ta bort den. Vi behöver inte se oss själva, så vinkla bort spegeln. Annars blir det så att man går och köper mjölk o gröt och vuxenblöjor, istället för att kolla om dom har hummer eller räkor och olika goda ostar.

Kollade faktiskt upp flera gånger med min mor om hon hade tagit fel på mitt födelseår? Försökte med om det kunde ha varit 1958 men hon påstod att jag började skolan hösten 1955.

Det är nog inte bara väderleken och naturkatastrofer det är fel på....

Inga kommentarer: