torsdag 24 maj 2012

Lite melodifestival...

Nu har jag hört alla bidrag och jag tror alla gånger Loreen går vidare ikväll. Hon var jätteduktig.

Men på lördag så är min tippning att Sverige, Cypern eller Rumänien kan vinna.
Men jag hoppas så klart på Loreen. Då kanske man måste boka biljetter till nästa år om den hålls i Globen ;-))

Nu undrar jag hur den här natten blir för det bara dundrar och porlar i Sigges mage och inte har han ätit sin mat heller. Men först måste jag vänta tills jag vet vem som går vidare innan jag kan dra täcket över huvudet...
 Så har vi fredagen här igen och snart är majmånad slut, det är inte klokt vad tiden rusar iväg. Just nu är det så vackert ute så det tar ont. Viken ligger som en spegel och så björkarnas skira grönska, och inte får man glömma dom fina blommorna som det finns massor av nu...

Man kan bara njuta så mycket som möjligt.

Inga kommentarer: