måndag 21 maj 2012

Cykelrundan avklarad...

eller på modernt språk spinning 45 minuter!

Så tog jag mig kvällspromenaden med Sigge 25 minuter. Så nu kanske jag gjorde av med lite av den goda rabarberpajen jag åt igår. Kanske jag också kan sitta och titta på kungligheter i morgon och äta 86 % choklad. Men bara lite choklad och mycket kungligheter.

Träffade mäklaren som säljer Pernillas gamla hus, dom hade andra visningen ikväll. Frågade honom om affärerna gick bra? Det påstod han, det var många intresserade och det är ett trevlig hus sade han.

Jag frågade om det blir sålt denna månad, ja absolut svarade han. Så nu är jag sååå nyfiken på vad jag skall få för nya grannar...

Alla 11 ägg är kläckta och nu ligger en massa skinnbitar med stor mun och gapar. Dom skall få växa till sej, så alla gapar på en gång, sedan skall ni få en bild av dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var Calle och jag som vinkade igår när du var ut med stavarna o Sigge, du såg lite fundersam ut.. ;-)
Såg du älgarna som stod på er åker i sönadgs på eftermiddagen då? Ser älg nu & då vid "skitviken"

Mvh Åsa Mattsson

Anonym sa...

Hej Åsa! Slanten ramlade ner sedan, att det var ni, Fast bilen och du har blivit så mörka, ni var ju blonda förr. Har missat älgarna men ser spår av dem.Men tidagre har jag sett älgar passera på åkern, en gång undrade jag vad Reykur gjorde där när jag sedan såg att det var en älg.