lördag 24 december 2011

God jul till ER alla...

Detta är min gran som blev kanske lite för stor och yvig, men kraftiga grenar har den man skulle kunna hänga järnskrot på dom. Nu skiner solen så man knappt ser granen.
ja tänk vilken julafton, plus 5 grader ute och fåglarna kvittrar och solen skiner och himmelen är blå!

Nu har jag det mesta klart bara jansson som skall förberedas och in i ugnen klockan fyra så den är purfärsk när vi äter det mesta utom lutfisk.

Men vi får ingen tomte för tomtedräkten blev på villospår i fjol. Har varit och sökt den hos Petra men man får ångest att söka nåt där för herreiminje vad grejer dom har, tomtesäcken hittade jag.
Petra läser du det så saknar jag min kakform med löstagbar form, sökte även den men hittade den inte. Den blev kvar efter Gusses kalas.

Men jul blir det ändå...

Inga kommentarer: