onsdag 2 december 2009

Sömnlös i Söderby...

Av en jäkla MYGGA denna kalla natt!!!

Undrade när jag gick och lade mej, hur man kan få ett insektbett på knät denna årstid.

Men på natten fick jag svaret, en mygga som kom skrikades runt mitt huvud.
Kröp ner under täcket och hoppades att den skulle äta sig mätt på nån annan än mej.
Finns några att välja på. Till slut tog luften slut så jag måste sticka upp näsan och då var den där igen.

Det var bara att ligga som ett levande bete och försöka slå till den, men dom mesta slagen gav jag till mig själv.
Lyckades till slut för han blev tyst men ett kliande bett på armen fick jag.

Och just denna kalla natt så blir man myggbiten. 'Ur led är tiden' som nån sa...

4 kommentarer:

catti sa...

jamen Inger är du riktigt säker? vad sköljde du ner kvällsmackan med?

Anonym sa...

Jag undrar vad som surrade? finns det faktiskt myggor nu? en diamant kanske??

mommo sa...

Vill ni se betten?

mommo sa...

Och till Catti: Kvällsmackor existerar inte mer för mej, kanske ett äpple...