måndag 28 december 2009

En ny bra serie startade i går...

Damernas detektivbyrå.

En serie i 7 delar och ni som missade den är det synd om, men jag tror nog hon löser nya spännande fall nästa söndag också.

En annorlunda serie och mina förutfattade meningar fick sig en törn, men jag tror nog att dom gjort den lite för amerikansk fast den utspelas i Afrika.

Nu har det regnat som ni alla har märkt och i natt skall det frysa på så nu kommer det nog att bli en ordentlig 'kärringhalka'
Måste söka upp mina broddar ...

Havsörnen 'Junnu' har varit ner en sväng till Skagerack men har återvänt till Mellerud och Vänern.

'Meri' hon håller sig runt Mälarens sydvästra hörn.

Det har varit dåligt med nya uppgifter nu under juldagarna men dom skulle komma med mer exakt var dom är i början på året.

1 kommentar:

CATTI sa...

HALLÅ INGER! TUSEN TACK FÖR DET FINA JULKORTET MED SÖTISEN SIGGE PÅ! Som vanligt har jag varit dålig att skriva julkort :( men du får en hälsning om ett gott nytt år här istället. vi har haft en bra jul med mkt ungdomar o lilla amaya o hundar runt oss. i morgon väntar jobbet igen, dock bara 1,5 halv dag så är det helg igen!!!! HA DET GOTT ÖVER NYÅR O VAR FÖRSIKTIG MED CHAMPAGNEN