fredag 4 maj 2018

Det gick inte som planerat...




Ville Vilde gick in i buren och så ut igen och han struntade i norsen. Mej låser man inte in sa han och så sprängde han ut plexiglaset så det lossade ur sina spår.

Senaste natt kom han inte, fast jag återställt allt som det var förr. Vi får se i natt om hungern driver honom tillbaka?
Nu får han fixa sin päls själv när han inte ville ha vår hjälp.



Så har Kassimirremirremurr fått sin plats vid Sigge, Nilla, Sauron. Det är så tomt och tyst i huset och jag tycker jag ser och hör honom ibland. På natten ligger jag så stilla för jag tror han ligger vid mina fötter. Som han alltid gjorde.

Kanske bra nu att vi har packat husbilen och drar söderut i morgon. Vi skall ta oss ner till Göteborg och på söndag tar vi båten till Kiel. Om ni vill följa med så lär jag nog återkomma med lite nytt från vår resa.

Men nu önskar jag Er en varm och solig helg.


Inga kommentarer: