måndag 30 mars 2015

Nu är 4 veckor till ända...


Och jag fick gipset utbytt. Såret och allt såg bra ut. Bara att det varit lite för spänt så foten såg tillplattad ut. Men det skall väl jämna ut sig så småningom.

Här är vinkelslipen på och kapar gipset.



 Platta foten, men såret har läkt bra.



Så blev det lila gips idag


Så fick jag med mej hem en sko eller sula som jag får börja ha på foten nu. Så får jag börja belasta den lite till börja med, men för varje vecka lite till. Så skall jag tillbaka om 4 veckor och gipsas om. Det blir den 27 april. Efter det skall nästa gips sitta på till sista veckan i maj, håhåjaja...

Så nu vinglar jag fram på kryckorna men det skall säkert gå bättre och bättre. Lugnt kommer jag att ta det i fortsättningen. För i husbilen behöver man inte springa några långa sträckor.

Inga kommentarer: