fredag 6 mars 2015

Sitter mest still...


Rullar mellan bordet sängen och tvn och datorn förståss...

Nu har jag slutat med morfintabletterna den sista tog jag natten till torsdag. Vill aldrig uppleva hallucinationerna som jag fick i samband med att jag slutade med morfinet när jag opererade knäet.
Hellre äter jag lite oftare vanliga värkmediciner. Men det behövs bara 2 ggr per dag.
 Så nu är det bara att vänta att den här månaden skall ta slut, sen skall vi ut och rulla...

Nu till helgen har dom lovat fint väder så jag kan ju sitta ute i solen med kameran och fotografera småfåglar då.

Det här har jag haft att lura på nu i två dagar.

Grannen vår som tillbringar vintrarna på Gran Canaria har haft muddrare här och fixat bort sin vass. Det är ju bara ett plus för oss, så får vi se ännu mer vatten. Mindre för Lennart att hålla efter för han brukade få gå och slå vassen där. Nu skall det väl ta ett litet tag innan det växer igen.

Nu är det bara att invänta Lets Dance i kväll. Tror att Camilla Läckbergs kille åker ut eller hon med Guramiläpparna.

Inga kommentarer: