onsdag 25 mars 2015

Planering = Roligast!

Brukar det vara, så nu har jag väl lite roligt hehehe...

Nu skall jag börja rusta i ordning oss för vår resa ner till Holland. Man skall planera lite mat och kläder som skall med. Några lätta sommarkläder behöver vi väl knappast ha. Det är väl bara att köra på det vi haft denna milda vinter.

Har bara ett par mjukisbyxor som jag kan ha nu med gips på foten, som blev inhandlade på Sparis förra gången jag opererade mig. Får nog lov att kolla efter ett par till, kanske i morgon?

För då skall vi stoppa rullstolen in i bilen och ta oss till Stockholm, på begravning.
Min Faster Anita som skall komma till sista vilan. Hon var den äldsta i släkten, hon gick på sitt 88 som hennes mor skulle ha sagt!, Nu är hon borta och vem är äldst då???
Inga-Lill är det du? I så fall hoppas jag att du får vara det läääängeee.

Nu har jag tömt kameran på alla foton och placerat dom i mappar på datan. Även telefonen är tom på bilder för nu börjar en ny period. Våren 2015

Idag är det en riktig fylledag också!

Barnbarnet Jesper blir 23 år. Vart tar tiden vägen?
Lennarts yngste, Marcus blir 38 år. Tar snart ett stort kliv in i gubbåldern.

Grattis på er. Fast ni läser knappt detta.

Så i morgon blir Kassimirremirremurr alias Greve Kasimir av Mellanvik hela 7 år.


Nu är denna pälsen ett minne blott, nu är han  så lekfull av sig nu och sover med mej i sängen hela natten. Så mycket av hans temperament sitter i pälsen. Kanske han borde hetat Simson?

Inga kommentarer: