lördag 14 mars 2015

Förkylning???

 Mannen har varit förkyld. Envis som han är vill han inte använda mina kurer. Så när han hade halsont, snuva och hostningar så sade jag att jag väntar tills du blir medvetslös då kan jag sätta in mina kurer.

Nå, till slut insåg han att han måste prova mina carmolisdroppar, men gurgla i vodka gjorde han inte.
Det tog bara en dag så blev han mycket bättre, det måste han erkänna.
 Nu i morse vaknade jag med halsont och kände mej risig, upp vid sex på morgonen och gurglade i vodka och tog dropparna. Känt mig lite halvsjuk hela dan men nu gurglade jag igen och svalde ner hela skiten och känner mig på topp. Även har intagit mina droppar flera gånger under dagen så nu skall vi se om det räcker med en dag lite krasslig?

Nå jag måste vara pigg på måndag för då skall jag genomgå det där provet som blev uppskjutet tills jag skall ta bort stygnen. Jag skall överleva det också...

Mycket glad att Måns vann mellon för han kommer att vinna allt, så Sverige gör er klara för att hålla en ny festival i Sverige...

Inga kommentarer: