måndag 16 mars 2015

Nu är dom två första veckorna till ända...


Nu skall jag bara försöka stå ut två veckor till i samma läge. För idag togs stygnen bort och fick order om att än inte belasta foten något. Skulle jag stiga ner på den så skulle det vara så försiktigt som att gå på knäckebröd utan att det går sönder.


Det här hittade vi när dom öppnade upp bandaget.

Här är stygnen borta som satte lite här och där, även på utsidan av foten satt det tre stygn. Lite sårigt uppe på så därför kommer dom att titta till de om två veckor och gipsa om den. Svullen var den också så nu gäller det att hålla foten högt så fort tillfälle ges. Vilken tur att jag har en säng som jag kan höja upp fotändan.


Fick välja mellan rött, svart eller vitt gips. Så idag blev det rött. Verkar som jag är inne i en röd period nu.









2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilken tur att det är ett tag kvar till sommaren så du hinner bli i form igen. Vem tror du förresten åker ut nästa vecka i lets dance? Jag tror att kanske hon, vad hon nu heter, nyhetsmorgontjejen eller Jonas Björkman åker ut. Stenis har sett lite tillknäppt och småbutter ut, men jag tror nog att han hänger kvar ganska länge ännu//Helena

Anonym sa...

Nu blir det svårare och svårare. Han där Stenis blir nog kvar länge han. Björkman är ju charmig och han där fabulösa bögen är ju för kul så han vill jag ha kvar länge Jenny är väl också populär, och den där lilla apliknande killen är ju duktig. Marie Serneholt har jag svårt med hon skulle nog få åka för mej. Men då är det synd om bästa dansaren Kristjan