söndag 1 mars 2015

Nu har jag laddat upp...



Med en ny serie av Laila Brenden som heter Fjällrosor.  Tidigare läste jag Hanna-serien på 40 böcker av henne. Nu tog jag hem tio stycken med det finns nog 15 stycken till sedan om jag orkar, plus att hon har inte skrivit serien klar än.

Nu blir det inte mer bloggat fören jag är hemma igen från Uppsala. Idag skall vi ta oss dit, ikväll skall jag sova på ett patienthotell och i morgon bitti skall jag infinna mej på operationsavdelningen redan 06.30. Upptvättad och oäten sedan får vi se vad som händer.

Efter som jag har varit med om det här tidigare så är jag lite mer förberedd denna gång. Men det är inte så kul att veta om det heller.

Så det kanske blir lite suck och stön i bloggen framöver...

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till, det går nog bra ska du se, Helena