onsdag 12 februari 2014

På besök till ortopeden idag...


Hade begärt att få kollas upp eftersom smärtan inte försvinner från foten fast det snart är 11 månader sedan op.
 Träffade en trevlig ortoped som kommit från Stockholm och flyttat hit, för jag frågade hur länge stannar du? Har nog tänkt stanna här sade hon. Hoppas det.

 Nå, så mycket kunde hon väl inte göra än kolla upp foten, röntga den och skicka mej till en kille som gör fotinlägg och rekommendera mej att köpa skor som dom passar i. Röntgen bilden skulle hon sedan kolla upp med sina kolleger och ringa mej sedan, och sen vi ser vad det blir.
Hon sade flera gånger att jag hade vackra fötter, smala och fina!!!! Ändå hade jag inte ens målade naglar så jag tycker dom är bleka o fula.

Så kanske jag skall byta profilbild på fb och sätta dit min fötter som lär vara vackra!! ???



Nu är min 'stilla vecka' över och nu dånar det ishockey från tvn, svenskarna lär spela och mannen suckar mycket. Har bett honom ta på sig sina hörlurar för det är inget kul att höra dånet från arenan när man själv inte tittar. Men nu måste han ladda dom först, håhåjaja...

Oj oj nu gjorde Sverige mååål, nu blev han jätteglad ;-)


Inga kommentarer: